Se ya soon

Så nu har det gått en dag och nu borde nyheten ha sjunkit in lite...

MEN DET HAR DEN INTE!!!! AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...... :D:D:D:D:D

Jag fattar det fortfarande inte. Va? Kommer han hit nu? Va va va?
Har suttit och kollat på flygbiljetter hela kvällen. Känns helt sjukt att söka på;
1 person. New York - Göteborg. Enkelresa (AHHHHH!! inte tur och retur!!!)

Shit påmfritt.

Nästa vecka kommer han stampa runt här. Han kommer att vara hemma när jag kommer hem från jobbet varje dag. Kanske till och med ringa mig till jobbet som alla andras pojkvänner gör. Vi kommer att somna tillsammans. Vakna tillsammans. Gå på promenader i höstkylan med massa halsdukar och mössor. Köpa vovvis. Fira julafton. Pussas på nyårskiftet! Leta påskägg. Äta påskägg. Åka på husvagnssemester till Lindome. MASSA KUL!

Bäjb & jag = sant

Kommentarer
Postat av: märy

"Åka på husvagnssemester till Lindome"... Hahahahh jag och mario vill också följa med. OKEJ?

2009-09-30 @ 09:28:37
Postat av: K

Kan ni väl få dårååå

2009-10-01 @ 07:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0