Pain.

Denna dag. DENNA DAG. Jag kan knappt stå på benen. Vart kom allt folk ifrån.
På en ONSDAG?
Vad hände? På en halvtimma sålde vi för lika mycket som vi brukar ha i en hel dagskassa. Kan ni tänka er den kön? Mysig.

Föressten. Kungsmässan, min arbetsplats, har blivit bombhotat. Hur kul är den då. Det är tydligen tredje gången han ringt och hotat nu, bombmannen. Ansvarige för Kungsmässan sa idag "Vi tar inte dina hot på allvar längre...". Det tycker inte jag var så smart sagt. Nu kommer han ju vilja bomba bara för att visa att han är tuff. Smart. Ah jag vet inte vad jag ska tro. Om det är på allvar eller inte. Man vet ju aldrig?




Nu ska jag bada fotbad. Och måla naglarna. Och dricka te...
Äppelkakan har jag redan ätit upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0