In the closet

Jag har börjat lyssna på gamla goa MJ låtar på senaste tiden....
För alla som inte vet det är jag ett STORT Michael Jackson fan och jag älskar allt som har med honom att göra. När jag var mindre hade jag en video med alla hans musikvideos.. och jag älskade att lära mig alla danser och stå och sprattla framför TVn. Man kan säga att det var han som fick mig att börja dansa (ta klasser) också. Såg en koreografi med Zerjon när han dansade till en MJ låt.. och jag kunde inte sitta still. Kvällen Rob ringde mig och sa: "Karin, Michael Jackson is dead..." (R.I.P), jag kunde inte förstå det. Kan fortfarande inte förstå det.


In the closet har jag inte riktigt gett en chans innan.. men den är riktigt skön! Speciellt refrängen.


Låten som fick mig att vilja börja ta dansklasser... LOVE IT. Också här är refrängen grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0