...fast jag skojade ju bara

Hahhh.... gick ni på den? Jag menade ju att det var IDAG jag skulle börja blogga igen. 090911!
hahhhh gud vad ni är lättlurade. HERRE..... gud

...

Idag är jag ledig! Skönt. Men nu kände jag när jag vaknade upp här i lägenheten (ja, jag har flyttat för dom som inte visste det) att... här hände det inte så mycket. Jag måste nog hitta på något. Jag har ingen TV.
..och vet ni vad jag ska göra?! JAG SKA UT OCH MOTIONERA!!!!

...åh gud nu måste jag verkligen göra det också eftersom jag skrev det här. Eller... iofs ni kommer ju ändå aldrig veta om jag gjort det eller inte ;) muahahah..... fast nä jag ska faktiskt göra det! Promise.

Men först... FRUKOST!!!



fin morgonfrisyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0