EXTREME Home Makeover

VA?! är ni fortfarande kvar? hahaha... ni e ju roliga ni sötnövsajj

iaf.

HEJ
Hur mår ni jag mår bra.
Eller njae jag mår inte så bra faktiskt. Känner mig lite död. Har jobbat 10 dagar i rad nu.
MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN LEDIG... i 4 dagar.
Jag jobbar i Kungsbacka nu, och det är helt okej. Fast jag saknar alla älskade knäppisar på Frölunda. Det gör jag verkligen. Varför uppskattar man aldrig något när man har det...?


jag + your shoe frölunda = sant

Imorgon ska jag måla mitt och Bobs sovrum i lägenheten. Vet inte riktigt vilken färg det kommer bli ännu.. men nånting mysigt. Kör ett sånt sista minuten beslut innan vi åker till färgaffären imorgon.
Känns konstigt att inreda det rummet när han inte är här :( *SNYFT*

Men han kommer ju... ehm.. snart?


miss u baggypants


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0