En middag för en.

Jag tror att jag lagade världens godaste Tacopaj idag. DEN VAR SÅÅÅÅÅ GOD. Gött, nu kommer jag äta tacopaj till lunch imorgon, middag.. och kanske till lunch dagen efter det? Hehe.. ehm.. varierande? :)

Jag är EMSAM hemma. Min syster sviker mig den här veckan... Men det är mysigt att va här själv. Eller ah.. jo men det är det. Vi har ju TV nu iaf! Så då klarar man sig alltid. TV.. och mat.




Den här månaden väntar jag viktig post. Jag väntar på en födelsedagsgrejsimojsöverasskning från Bobs.. men även på papper från Migrationsverket. Ska fylla i lite dokument om vår relation osv. När jag har gjort detta är det bara att VÄNTA. Vänta, vänta och vänta. SEN KOMMER HAN! Yeeeheheheeey...



Råbärt = Svennebanan.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Åhhh så gott det ser ut! Måste du bjuda på någon gång.Skönt att du gillar att vara ensam med. Det är faktiskt riktigt mysigt emellanåt.På onsdag kommer pappa och målar lite. Skall bli så kul när vardagsrummet börjar arta sig sen.Och när soffan kommer med.....

Jag längtar efter lille Johnny. Börjar tänka mer och mer på honom. Tänk när han blir miiiiin!

2009-09-14 @ 21:57:46
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-09-15 @ 14:26:10
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Mammi

Hej igen!

när du ändå är på gång i köket kan du ju träna på att baka följande tårta:

http://www.omnomicon.com/rainbowcake

Sen kan du överraska Frida med den på hennes födelsedag ;)

Kramis

2009-09-16 @ 09:28:50
Postat av: K

Mami + Johnny = Sant

2009-09-17 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0