6 hours between us

Nu sitter jag här i mitt lilla kök, har några ljus tända, och lyssnar på mysmusik. Pratar med en tjej som är i PRECIS samma situation som jag är. Helt sjuk. ALLT är samma.. förutom att hon inte heter Karin och hennes pojkvän inte heter Rob. Men annars är vi lika gamla och har vart tillsammans med våra amerikaner i två år. Hennes grabb kommer hit till Göteborg från Tampa, Florida också snart... Vi har bestämt att Rob och M ska bli pluggkompisar.. varesig dom vill eller inte haha! AS KUL! Jag som trodde vi var de enda knäppisarna som höll på såhär ;) Men nej då, det finns fler. Oh yeah :)


Hon tipsade mig om en underbar låt som verkligen beskriver hur man känner sig just nu när man är ifrån sin lilla gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0