Work work work

Gud vad jag jobbar nudåååå....!!! har fått värsting schemat :) Känns så himla bra. Money money money.
Det är roligt, för nu börjar man komma in i jobbet lite mer. Kan kassan hyfsat bra.. och har även blivit bättre på "säljsnacket". I love my job... faktiskt!!

Om två veckor ska jag besöka en Pomeranian uppfödare som bor på Särö. Ska bli så himla kul! Dom har en hanhund och två små valpar! Miiiiiih..... :)
TÄNK om jag får allergi...... gud vad ledsen jag kommer bli då. Jag kommer typ bli förkrossad. Jag vill ha en pommis!!

En Pommis och en Bobbis.


En av valparna på Kennel Black Orange's på Särö

Kommentarer
Postat av: Linnea

Guud va söt den är!! Får jag följa med när du ska besöka valparna? Lova att komma på min fest också... annars blir jag ledsen! Pusspusss

2009-05-06 @ 12:23:48
URL: http://mimea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0