Var tysta, den sover.

Min syster har somnat i soffan. Gullemummi (som M alltid säger hehe)..


Inatt drömde jag en jätte verkligen dröm som har gjort att jag har kännt mig helt konstig hela dagen. Hatar när drömmar påverkar en så mycket. Det blir så konstigt då. Uääähhhhh...... OM DU VORE HÄR SKULLE ALLT VARA BRA!!!

Annars har det varit en trevlig dag. Vart på stan med syster och shoppat lite. Hittade en jätte fin stickad tröja på Monki och även ett par jobbskor till (bekväma).

Vi tog även en liten fika jag och lil sis... Vi hittade en liten cocosboll.




Den va god.


//TK 4 life



Kommentarer
Postat av: Märy

haha gullemummiii.. jag har snart spridit de ordet över hela världen!



(vilken fin cocosboll)

2009-05-21 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0