Sleepy.

Jag är död. Idag var nog den jobbigaste dagen på jobbet hittills. Det är kul, jag älskar det, men sura kunder kan verkligen pajja ens humör. Vad får en människa ut av att vara elak och otrevlig?

Jag vill bara sova, men kan inte. Tänker för mycket.
Och så är jag hungrig också.............
Plus att jag måste vänta på tvättmaskinen att bli klar. Måste lägga in tvätten i torktumlaren innan jag går och lägger mig. Annars har jag ingenting att ha på mig imorgon på jobbet.

Jag hör konstiga ljud ifrån garderoben. Det spökar i mitt rum :(
Varför gömmer sig alltid spöken i garderoben föressten?? ...ganska geeky ändå. Kunde dom inte hitta ett bättre ställe liksom.



My second half....

Grisis och jag i Danmark <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0