Grisbjörn och Äcklis

Nu är jag hemma hos Fisen. Hon ligger och myser med Äcklis, fasten dom har kyssförbud.. Asså äcklis är inte äcklig, tvärt om. Men det var det bästa smeknamnet vi kunde komma på som passade till hans namn... liksom. Fast det passar inte ens. Vi får komma på ett bättre med tiden... eller vad tycker du Äcklis? :)


Vi hittade ett tandborstfodral.


Vi såg precis Vicky Christina Barcelona. Den var jätte mysig. En sån där mysfilm. Fast den hade ganska konstigt slut...

Nu lyssnar vi på en NYC klassiker. Jack you off med ROBIN.. inte Robyn. En fin låt. Fint budskap.

Idag har jag fått mina arbetsskor. Dom är fina... och svåra att ta av... och  lite svåra att ta på också. Men dom är fina. Fast dom gör lite ont också.... men man får ha plåster.

Jag ska jobba i dom imorgon. Skönt.

Nu ska jag gå och lägga mig mellan Nea och Äckliz.. (jag spicade upp det lite med ett Z).

Jag ska hem snart.. fast Linnea har betalat för 2 timmar till. Jag tar 4 kr i timman... och 2 kr efter klockan 22:00.
Äckliz är gratis.

HEJ DÅ ÄLSKLINGAR

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack karin (L) hahaha shit vad fint!

2009-05-19 @ 06:35:33
Postat av: K

ah.. :) only for u <3

2009-05-19 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0