"But they look good"

Jag har blåsor på tårna, på hälarna och till och med under fötterna. Mina nya jobbskor är jätte bra och sköna. Typ. "But they look good" as I always say. Det var ganska jobbigt på jobbet idag. Många reklamationer och sånt... det är alltid lite krångligt. Men jag kommer in i det mer och mer....

McDonalds är äckligt. Man ska inte äta det. Det gjorde jag idag.. och jag har fortfarande ont i magen. Känns som att jag har tre fotbollar, fem travhästar och två bowlingklot i magen. Ungefär.



Glad.

Kommentarer
Postat av: Moster anna

Tack Karin för inlägget! Jag älskar att läsa din blogg. Den gör mig så glad. Vi är så lika du och jag i mångt och mycket. Kanske lika tokiga!

Hoppas du får en fin dag i dina nya skor...

Kram på dig!

2009-05-19 @ 08:52:07
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0