Blaj.

Idag var det faktiskt ganska jobbigt på jobbet. Det var bara kul, istället för jätte kul. Massa surkärringar. Usch sånna gillar vi inte. 

Valde ut ett par jobbskor som jag ska få på söndag :) Tycker dom va ganska söta faktiskt!!


Jag lockade håret i typ 2 timmar imorse och rullade sedan upp dem på papiljotter.. sprayade och hade mig. 10 minuter efter jag tagit ut lockarna blev mitt hår rakt igen!! Jag hatar mitt hår ibland. Det går inte att göra nånting med det. Nån som har något tips på hur man får lockarna att hålla??? Har precis köpt en ny locktång och vill gärna att det ska funka liksooooom... :/

Jag tror jag har fått brödsmulor under min mellanslagstangent :(

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du duschar håret på kvällen och sedan sätter du i sånna pappiljotter fast plast/gummi sånna finns som inte gör ont när man sover, och så har du dom i tills på morgonen då sprayar du och sedan tar ut dom...

Brukar funka :)

2009-05-15 @ 10:32:40
Postat av: k

gött!! sånna har ju jag. typ. ska prova!! :) thäänks.. återkommer med reslutat!!

2009-05-15 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0