♥Rasberry break

Heeej...
Har vart lite lat med bloggen på sista tiden men har tappat inspirationen lite :/

Just nu sitter vi här i vårt lilla rum som vanligt. Ska strax gå och äta frukost (kl är ju faktiskt 16:41). Börjar bli lite hungrig nu hehe :)

I fredags gjorde jag TOEFL testet. Det var SVÅÅÅÅRT! the reading section var helt sjuk.. och jag blir alltid så stressad när jag har tid på mig också. En liten klocka uppe i hörnet som räknar ner hur mkt tid man har. Bluääähh....
Men hörövningen gick grymt! Lätt som en plätt :) Jag känner verkligen att jag har utvecklats på den fronten. Känns skönt att känna att man kan ett språk så bra. thank you bobbbbbbs.

Så ja.. det var 4 timmars svettande...och jag har ingen aning om vad mitt resultat kommer att bli men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag får enough poäng.

Food-time!!!
bye*


rasberry break

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg nu och bara älskar den. Kul när du/ni lägger ut små filmsnuttar. Det är en sådan härlig känsla att få uppleva N.Y på det viset som du visar.

Tror säkert att du klarar testet. Om inte annat så är det bara att ta nya tag....

Må så gott Karin och fortsätt med bloggen...

Jag läser varje dag!!!!!

Kramar i massor

Din lilla moster på västkusten...vargarna hälsar och undrar om det kommer att bli någon mumsbit till sommaren..he he

2009-03-17 @ 18:02:23
Postat av: K

kul att du läser o gillar min blogg moster :) fast nu blir det inte så mkt mer NY på ett tag tyvärr... :(



så klart att det blir en liten hund!!! fast kommer nog inte skaffa den förrän jag är tillbaka i NY i augusti.Men vi kommer ju komma hem med den på besök nån gång så då får vargarna en ny liten kompis!

2009-03-18 @ 03:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0