Flatty

Idag var det varmt. Detta landet är konstigt. För nån dag sen var det snöstorm och idag gick vi runt i t-shirt.
Idag var alltså dagen jag släppte ut mina julmat-och-hemmakväll-med-massa-onyttig-mat-armar. Mina små julgris armar var ute i det fria. Och SÅ BLEK JAG ÄR!!!! kände mig som ett djur på zoo när jag gick omkring här i Brooklyn.
Haha det är kul.. eller nä det är inte kul men.... ah... folk är verkligen arga på mitt o robs förhållande här ute. "Of all of the black girls here... you got yourself a flatty!!! What's happening to the world!!". Flatty = plattrumpa = vit tjej. Inte för att jag är en flatty men ändå. Kul att höra sånna kommentarer varje gång vi går utanför dörren.

Nu har jag bokat flygbiljett hem. Bittersweet.
Nu är det näst sista gången jag byter hem på länge. Har hållt på att flytta fram och tillbaka över hela världen nu i snart två år. Fram och tillbaka.... aldrig får man nån ro :) Nä nu så... nästa gång jag åker tillbaka hit stannar jag ett bra tag. (Så får det bli sverige under jul och sommaren). Bra bra bra....

Här är föressten "After the snowstorm" videon. Del 2. Haha jag har fått klagomål på att min förra video var TRÅKIG. Vad e detta............. hahaha fast den va ganska seg. Men del 2 är segare. Enjoy :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha ha.... du e en störd liten dotter. vad är detta för filmer?

Nog bra att du kommer hem så får du lite att göra!

Pöss

2009-03-09 @ 13:46:37
Postat av: K

..."störd dotter". hahah TACK.

jo men jag vet... rob tycker också att jag är "a special little child"

2009-03-09 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0