Nyvaken.

Titta vilket fint blåmärke jag fick av Linnea i lördags. En kärlekspresent kan man säga. Hela baksidan av armen är öm och fin... TACK min vän. Tack..! (asshole) ;P


(det är blåare i verkligheten)


Idag är jag LEDIG! Åhhhh vad skönt. Jag tror jag är lite utarbetad. Känner mig svag och halvsjuk. Men tänk vad rik jag kommer bli weeewewewe....!!

Tänk om jag kommer iväg på måndag ändå! Det finns ju faktiskt liiiite hopp. TÄNK OM!?!?!?!?
SAKNAR MIN GRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: linnea the star *

vasheguuud vad fint!

2009-06-08 @ 10:52:23
Postat av: Anonym

RIKTIGT snygg bloggdesign du har! Och skitsnygg bild!

2009-06-08 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0