Jag har blivit biten av en schnauzer.

  • Klippa och färga håret hos Emma
  • Städa mitt rum (halvt)
  • Fixa naglarna
  • Ta kort på mina ögonfransar efter Lipocils experimentet och lägga upp här på bloggen
  • Dega i soffan...! :)

  • Nästan allt avklarat. Orkade inte ta kort på ögonfransarna. Får bli det en annan dag. Men jag kan säga att jag känner verkligen skillnad på hur de känns/ser ut nu än innan jag började experimentet. Tror nog inte man ser så mkt på bild.. men ah vi får se :)


    Föressten blev jag biten av en mini schnauzer idag. Helt oväntat.
    Har fortfarande lite ont i fingret faktiskt.... :( Dumma Mini.

    Ska jobba tidigt imorgon. Usch, jobbigt. 9:00-18:10. Shit alltså. Vi har REA också.. plus att det är fredag. Kommer bli tufft...

    Goodnight folks..


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0