5-kamp på Liseberg

Igår var jag på After work med jobbsilobbset. Hade 5-kamp på Liseberg och drack lite öl o sååå.
Faktiskt första gången jag har provat på sån där..... 5-kamp.  Och min prestation blev ungefär så som jag förväntat mig..

Jag kom sist och var sämst av alla! :)

Asså jag vet inte vad det är med mig och sånna där tävlingar. Jag har liksom ingen tävlingsanda, så jag typ kör på i min egna lilla takt.... Så, ja. Jag förlorade. Fast jag var GRYM på att skjuta ankor!!!! GRYM! Man kanska ska bli jägare. Karin The Hunter. Alla andra sög på "Ankdammen".. men jag... PEOooOOW KVACK PEOoOoW KVACK PEoOoOW KVACK!!!! Die die DIIIEEE....

Hah......

eehhmm...

Ja. MEN IAF.
Idag är jag ledig! Så skönt. Ska ha lite manikyr och pedikyr stund för mig själv nu.. efter frukost dårå.

Hejrå.



Kommentarer
Postat av: F

Haha :D jag känner alltid igen mig när jag läser. Jag är lika kass, kör min egen takt och förlorar...

2009-06-05 @ 22:52:55
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: K

det är så vi jobbar!!! :D

2009-06-06 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0