Jag = död

Det är jobbigt att jobba. Man känner sig som en hund. Min manager är hemsk...
Var på scandinavia house igen idag. Smörade för massa kostym-newyorkers.
Fast det var inte lika jobbigt idag som förra gången. Fast jag var klumpig. Haha jag tappade en kladdig kniv i en dams väska.... ooops hahah. men hon märkte inget :) Muaha ha ha ha ha.

Jag och Rob åker förmodligen upstate idag till en av hans kompisar... Ska bli nice. Komma bort lite... för ett halvt dygn typ.

Jaopps.. måste packa väskan nu...

hej svej leverpastej (denna fras används för övrigt av Rob nuförtiden hehe...)



Kommentarer
Postat av: märy

Heej kala! hur går de me papprerna? Läste du mitt mail? vad har ni bestämt er för? glöm inte att börja i tiiid för sånt här tar längre tid än vad man tror! miss you! pusss

2009-01-10 @ 10:22:15
Postat av: Siss

hahah bra där... låter lite som när jag var på irland och jag, millan och cia satt på en riktigt mysig uteservering och lääängtade efter våra kaffe. så kommer tanta... och spiller ut ett halvt glas över hela millans mockaväska.... yes!



men jag tror att du är lite bättre än henne ändå.

<3

2009-01-11 @ 10:40:38
Postat av: K

sissen: hahahaha..... ajdå. lilltantis då.



märy: heeej märy!!!! ja jag läste ditt mail. tack min vännnnnn. jag ska svara på det nu :)

2009-01-12 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0