Relief

Nu borjar stressen lagga sig lite. Vi har hittat ett litet gulligt rum nu som vi formodligen kommer att flytta till. Vi flyttar tillbaka till omradet dar Rob bodde innan, Bedstuy. Det ar lite finare an Flatbush dar vi bor nu. I lagenheten bor en as skon tjej som heter Kimba (inte Simba). Vi klickade direkt. Aven en fransman som typ inte kan svenska och nan mer grabb som heter Tyler. Verkar as chill att bo dar sa det ska bli skont att komma ifran stressen vi har nu och var cp landlord. Lattnad.

Jag har aven 1,5 vecka kvar i skolan. Skont det ocksa. Kanner mig ganska fardig har nu. Ska boka upp mig pa TOEFL testet ocksa nar skolan ar slut sa jag kan bli klar med min ansokan till universitetet. Massa att goraaaaaa....

Familjen: Jag kommer ringa hem snart. Jag maste prata med lil sis innan hon aker ivag till Afrikas Stjart. Be ready...

Puss haj


Kommentarer
Postat av: Mammi

Underbara unge!

Älskar när du hör av dig och när du sänder positiva energier. Det är bra att ni tar tag i det som är jobbigt. Här hemma är det resefeber som gäller. Men mest från mig fast jag inte skall åka längre än till Lindome idag. (Damis hos Staxäng) Tror jag känner mer av den febern än din kära syster som går omkring och bara blir lugnare och lugnare för varje dag som går. Det är ngt fel på henne ;)

Men hon är hemma just nu, kl är 8.15 och sover som en stock. Var ute och busade i natt med Rebbo. Så nu kan du ringa henne, hi hi.....

Puss puss mitt lilla barn!

Vill se mera filmer o bilder....älskar det!

Love You

Mammi

2009-01-30 @ 08:15:59
Postat av: taske

Good mooorgoooon!



va skönt att det börjar fixa sig sisse :) känns som att du ska bo på ett hostel typ?! haha.

(googla pink hostel, accra så ser du vart jag ska hålla hus nästa vecka!)



Tro det eller ej, men jag har köpt en FOTBOLL... till mina nio syskon. Och badminton hhahahha. Men jag tvivlar på att allt kommer ner i väskan. Den var redan knökfull innan jag köpte presenterna, så jag vettekatten hur jag ska göra.



RING, jag vill prata! :)

2009-01-30 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0