Everybody loves Vicky

Nu sitter jag har i skolan. Har rast. Har precis haft ett prov. Det gick helt okej.

Just nu har vi fullt upp har. Vi letar nytt boende. Har vart o kollat pa tva stallen i helgen. Det forsta rummet var helt okej, forutom att det bodde en mystisk indier som hette Vicky i rummet bredvid. Han kandes lite sadar...
Igar var vi och kollade pa en lagenhet i Robs gamla neighborhood Bedstuy... Rummet var KATASTROF!!! Det var typ 4x4 m stort med en smutsig beige matta som golv och det lag gamla klader overallt. 4000:- i manaden ville dom ha for det rummet. Vad hander med New York?!
Men vi ger inte upp. Har ett par fler alternativ som vi ska kolla pa under veckan... far se hur det gar :)

Nu har jag 9 minuter kvar pa min rast. Bakom mig sitter massa hogljudda brasilianare. Brasilianarna har typ tagit over skolan nu... dom ar fler an koreanerna. Jag ar ensam svensk. Ar faktiskt skont att jag bara har en vecka kvar i skolan efter denna..

Tralallala hej da...
Saknar er dar hemma!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Läser du sista veckan nästa vecka? Gör du testet efter det eller får du boka ny kurs för det?

Hur går det med lägenhetsletet? Miss You......

/Mammi

2009-01-29 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0