Documentary no2

Here we go again...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Mina ögon rinner.......av tårar. Skrattar ihjäl mig. KOM HEM UNGE.....saknar dig så himla möcke!!!!!!!

2009-01-19 @ 05:04:44
Postat av: taske

hHAhAHAHah ni är så äckliga! det är bra att du äter upp dig iallafall sisse :)



robs hejdå lät faktiskt svenskt! han måste ha övat på detdär!

snart ska jag till jobeeeht.



(tack för att jag får låna ryggsäcken!)

lav jo

2009-01-19 @ 06:47:33
Postat av: K

fämilyyy. jag väntar fortfarande på att ni ska komma men ni kommer ju aldrig jööööööh. mami <3



siss: eller huuuuuur han har skitbra uttal på vissa ord. ge honom några månader till så... :)



KIM HIT DÅRÅÅÅ

2009-01-19 @ 07:33:44
Postat av: Mammi

Alltså jag kan inte sluta titta på denna movie. Älskar den!

Och så har jag noterat en ny grej med 3 ggn jag tittade på den...ha ha....

Rob har skäggstrån på hakan....syns jätte mkt jö.. Men han e söt i skäggstrån.

2009-01-19 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0