Dinnertime

Ännu en lyckad middag här i stugan... Jag har fått min aptit tillbaka också :)
Ricotta, Romano och Parmesan tortellinis med parmesansås.. och kyckling.
Hehe... Vi är faktisk ett ganska bra mat-team här. Lite amerikanska kunskaper och lite svenska blandat.
Fast idag blev det italienskt.. eller typ italienskt. Min sås blev inte så lyckad... Jag tror italienarna blir sura om jag kallar den italiensk.


Nånting jag har kommit på att jag vill ha är en semla. Bara för att jag inte kan hitta det här. Känner samma sak som med julmusten. JÄTTE JOBBIGT. Får baka mina egna semlor kanske? För jag vill ha en semla nu... med julmust till, eller påskmust. Spelar ingen roll :)

Nu ringer det på dörren.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skynda dig hem gumman, snart börjar Semmeltiden.....

2009-01-06 @ 21:58:57
Postat av: Mammi

Skynda dig hem gumman, snart börjar Semmeltiden.....

2009-01-06 @ 21:59:32
Postat av: K

jag förväntar mig att ni har med en semla i en låda när ni kommer. och julmust :)

2009-01-07 @ 05:31:44
Postat av: Mammi

Idag såg jag och Frida årets första semlor...i Nordstan. Fast vi köpte inga.

2009-01-08 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0