Bodiumbumbum

Nast sista fredagen pa skolan. Skont!!! Sitter har i datorrummet och vantar pa ett samtal.
Vi haller pa for fullt nu med att forsoka flytta alla vara grejer till det nya placet. Det ar svarare an vad man tror.. hade vi vart hemma i sverige hade vi bara hyrt ett slap pa Q8 men... dom har inte Q8 har hehe. Sa vi maste losa det pa nat annat satt.

Langtar sa tills vi ar fardiga med flytten. Jag kommer sakna var lilla sota lagenhet saklart.. men som det ar just nu funkar det inte. Vi har ingen varme och inget varmvatten (cp landlorden har stangt av det). Vi varmer upp lagenheten med hjalp av ugnen och nar vi ska ta en dusch maste vi varma upp vatten i kastruller och halla i badkaret. Fast det ar inte sa hemskt som det later. Kanns lite som pa medeltiden....... ehm... eller nat haha. Sa ska bli skont att komma till ett "fungerande hem". Tralalal...

Igar kvall hande det en laskig sak. Jag och Bobbis satt pa Toasties (ett cafe vid Union square). Plotsligt kom var ryska alkoholist "kompis" som alltid hanger runt Toasties av nagon anledning. Det enda han sager ar "bodiumbumbum" och ler med sitt bruna leende. Fin kille. Men iaf, nar vi sag honom igar var han sa himla full sa han kunde knappt sta pa benen. Vi sa till honom att han skulle satta sig ner innan han ramlade. Tva sekunder senare valter han bakat ratt i asfalten. Men han stallde sig upp fort igen. Vi sa nu till honom ganska bestamt att satt dig ner innan du skadar dig. Da tappar han medvetandet helt och hallet och tappar balansen bakat och smaller huvudet i en vagg/cykelstall med sma jarnpiggar pa. Han svimmar. Plostligt ser vi blod forsa fran hans huvud. Alla runt omkring far panik och ringer ambulansen. Han ligger avsvimmad i 2-3 minuter men sedan oppnar han ogonen. Ambulansen kommer och hamtar upp honom. Det sista han sager till oss ar "bodiumbumbum..." och sedan aker han ivag i ambulansen. Hemskt.

Nu ska jag hem och packa...
Tjing.

Kommentarer
Postat av: taske

men shit va scary!! jag hade verkligen fått panik haha.. usch....



hej då sisse, nu far jag till afrikas stjärt i morgon bitti :)

VI SES I MAJ!



pussss

2009-01-31 @ 16:42:26
Postat av: Mammi

Det var mysigt att prata med dig i morse......

Det är sååååååå tomt här hemma nu. Har städat och städat nu jag och pappa. Känns skönt att släppa loss känslorna lite....

Puss min lilla gumma. Saknar dig så mycket!!

2009-02-01 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0