Bästa helgen


I fredags åkte jag och Rob och hälsade på Nick och hans tjej Virginia . Dom bor upstate New York - Rockland County. Det bästa vi har gjort hittils. Det var så skööönt att komma bort från Brooklyn ett tag. Vi hade först tänkt stanna bara över natten från fredag till lördag, men vi stannade tills söndag eftermiddag istället hehe.
 
På lördagen började det snöa... lite lätt snöstorm. Vi åkte till ett jätte mall.. där åkte vi skridskor och gick på bio. Dom hade även ett parisehjul och en karusell, bowlinghall och paintball där inne. That's america for you. Käckt. Fiffigt ställe. Varför har inte Kungsmässan allt det där? :)

Men nu e man tillbaka i verkligheten igen. Tappade min telefon igår kväll när vi var på bio... Bajs också. Jag fattar inte, jag har aldrig tappat min telefon innan. Den bara försvann. Är så ledsen.... :(


Skrapade rutorna med två skyltar vi hittade :)


Jag och Virginia in da snow


Påväg hem igen... Brooklyn Bridge.


Men nu till något helt annat. Mamma jag vill förvana dig nu. Detta är min nya baby. Det är en Pom-a-poo. Blandning mellan Pomeranian och Pudel. Allergivänlig. Min bäbis. Han är inte min riktigt än.. men snart. Han ska leka på gräsmattan hos oss i sommar. Vad ni än säger.


My little pup..


Kommentarer
Postat av: Mammi

Glöm det Karin! Vi har fullt med gossedjur på vinden som vi kan ta ner. Behöver inte rastas när det är skitväder ute och äter ingenting, så dom är billiga. Blir aldrig sjuka och behöver aldrig vaccineras eller besöka dyra vetrinärer. Kan lämnas hemma när man jobbar, pluggar eller skall resa bort! Helt fantastiska djur i min mening!

2009-01-13 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0