Super Bowl

Godmörrön... Här sitter jag och äter frukost. Blev väckte tidigt idag av Bajs-Danny (landlorden). Ska bli så skööönt att aldrig mer behöva se honom. För er som inte vet flyttade vi aldrig igår för det fanns iga flyttbilar tillgängliga men vi flyttar nog senare idag eller imorgon.

Om knappt en timma landar min lillasyster i Afrika, Ghana. Aaaah! Vad ska hon ut i stora världen att göra. Hon som inte kan simma. Jag tror att jag är nervösare än dig mami. När var du nervösast? När jag åkte eller Frida?



Ikväll ska vi hem till Carlos och titta på Super Bowl. Det är en av USAs mest sedda event på tv. Det är ungefär samma sak som våra riktigt stora viktiga fotbollsmatcher (inte för att jag bryr mig om dom men ändå)
Carlos ex-fru har beställt 75 chickenwing till ikväll hahah... riktigt amerikanskt.




Nu kom Bobbi hem. Han har vart o köpt frukost på Donken ahahh.. usch.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Alltså...det är olika nervisiteter. Men jag var lika orolig när du åkte iväg med Jossan. Speciellt första dygnen. Längtade bara tills ni hade landat och installerat er. Sen reste ni ju hela tiden och man slutade oroa sig för man visste ju ändå inte var ni var eller om ni var på väg någonstans. Sen vet du ju hur jag är varje gång du åker till NT. Bara du hör av dig när du är framme osv.

Men nu är hon iaf framme det lilla livet och det känns sååå skönt. Skall bli kul att följa henne med,lika kul som det är att titta in här 35 tusen gr om dagen och se om det kommit in ngt nytt!!

Pöss pöss

2009-02-02 @ 08:44:10
Postat av: Lassie

Frukost på Donkin Donuts?

Kom hem nu så skall du få havregrynsgröt med krav banan och rågbröd till frukost.

Kalles Randiga finns också - igår åt vi Pasta Carbonara med vitlöksbröd.

Idag skall vi laga till en liten bit lammfilé med potatisgratäng och mycket vitlök.

Imorgon tror jag att det blir Indiangryta, till helgen får vi se - är lite sugen på att grilla ute om det inte snöar.

Än så länge har vi bara ätit en semla men dom finns nu.

När kommer du? :)

2009-02-04 @ 08:44:05
Postat av: Nilla

Hej!Nu va det länge sen jag pratade med dig på chatten,har väl missat dig när du varit ute.lycka till med nya boendet,det blir väl skönt att få det bekvämare..men du visst är det mysigt med en liten hund ,men mycket jobb och så blir du låst ca 10år framåt,tänk på det Karin du som gillar att åka på äventyr inte alltid så enkelt att bli låst.(även om jag tycker att hunden på bilderna är ursöt:)Kramar Nilla

2009-02-04 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0