Beeeoooo ♥

I love Sephora. Igår var jag och "unnade mig lite" där :)
Köpte tre nagellack i deras springcolors. Köpte nr 1, 4 och 5! Så fint så. Just nu e mina händer lite bleka och fula men sen när man kan börja få lite färg ute kommer det vara perfa. Köpte även en eyeshadow primer. Det blir verkligen skillnad när man använder den innan man lägger på ögonskugga. Det ser mkt fräschare och proffsigare ut. Yes!
Sedan köpte jag även en eyebrow shadow. Fyller i ögonbrynen på ett fint och naturligt sätt :) Lalala.. Sephora är som en godisaffär.





Det var en bra dag igår. Fick en god Fridus-kyckling-special-middag hemma hos henne och senare på kvällen träffade vi Moncef för första gången sen han kom hit. Hur nice som helst! Har saknat den krulltotten x)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Lilla gumman.....så mkt du...med dina nagellack och sånt! Undra om Frida kan köpa smink i Ghana?

2009-02-22 @ 08:22:31
Postat av: sofia

Karin min godbit!!

Jätte kul att se dig verkligen.

Jag köpte det oranga nagellacket i samma serie, I love it! målade på igår och lotsas att jag är tillbaks i Miami. puss

2009-03-03 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0