Nu mår man bra

Nu ligger jag här, uppkrupen med massa kuddar i sängen i vårt nya rum på Madison Ave. Kollar lite på tv, surfar lite på vårt 100% fungerade internet.... ska snart ta en varm dusch. Ahhhhh härligt. Vi har två katter i lägenheten också. Popeye och Sweetiepea. Jag och Bobs är kattvakter resten av veckan för Kemba reste bort idag.



Har bara två dagar kvar i skolan också.. Weeeii...
Level 7 är helt okej. Kul lärare och alla i klassen kan faktiskt prata engelska. Coolt.

Efter skolan ska jag köpa gymkort. Är en stor, lat degboll just nu. Usch, det tycker vi inte om. Ni kan kalla mig Jello.

Imorgon kanske vi ska gå på comedyshow. Magnus Betnér (svensk komiker) uppträder här i Brooklyn nånstans. Han är extremt ironisk och hatar allt hehe... Får se om det blir nåt bra av det :)

Dusch time...
Ska lägga upp lite bilder på nya placet snaart... det är fortfarande ganska stökigt här.
Bye byeee

Kommentarer
Postat av: Mammi

Karin,

Min mobil är på lagning så ditt Usa nr fick jag inte med mig på lånemobilen. Kan du skicka ett sms till mig så får jag det igen. ;)

Härligt att ni trivs i nya lägenheten, och får lite liv och rörelse runt omkring er...och djur.... så får ni träna er på ansvarsbiten där och bli påminda om vad de behöver dagligen..... Man glömmer så lätt vilket jobb det är med små djur.

Pöss från mammi

I morgon efter jobbet åker vi till Arviiiik till moster Nilla o Boooo. Bara så du vet!!!!

2009-02-05 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0