Mysmorgon

Vaknade precis av att grannen spelade hög musik. Men jag blev inte irriterad.. nej nej. Dom spelade jätte mysig soul/rnb som passade jättebra till den blå himlen som jag kan se genom fönstret. Åååh jag mår så bra just nu. Idag är första måndagen utan skola också... SKÖNT!

Idag ska jag strosa runt på stan för mig själv. Var ett tag sedan jag gjorde det nu. Kanske ska unna mig något för omväxlings skull? :) Kanske ett litet nagellack? Eller en liten tröja? Vi får se, vi får se... Jag ska också gå och sola upp min sista gång på solariestället. Härligt.

Jag vill ha vår nu nu nu.....
Är trött på äcklig vinter med stora tjocka jackor som gör att man inte kan röra sig. Igår trodde jag att jag skulle klara mig utomhus med min skinnjacka, men nopes.

Åh nej nu ringer mitt mobil alarm i väskan i andra sidan rummet. Jobbigt. Nu måste jag ställa mig upp.
Hej då folks


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej gumman!

Vilka olika världar ni befinner i er nu du och din syster. Fick ett samtal från henne nu i morse. Hon var lite besviken lät det som eftersom hon inte fått den upplevelsen som hon längtat efter första dagen. Hon hade blivit lämnad med 15 st 2-5 åriga barn nästan hela dagen. De andra lärarna skulle bara på "rast" och var borta hela dan. Jobbigt för Frida men hon får finna sig i detta och göra det bästa av situationen. Hon kommer nog vara stark när hon kommer hem.

Fick du köpt något till dig själv igår då? Jag längtar tills du kommer hem när vi kan gå och strosa du och jag och ta en bit mat. som på den gamla goda tiden.... Mmmmm mysigt!

2009-02-10 @ 08:14:35
Postat av: Karin

Hej Mamisen!!

Nej jag köpte aldrig nåt igår... blev aldrig av. men ska gå på stan lite idag istället.



lilla lilsis.. ja hon kommer bli stark av att vara där tror jag. och det blir nog bättre efter ett tag..



men jag måste rusa nu... rob står i dörren och ropar på mig.



ringer snart!!

pusssss

2009-02-10 @ 21:22:03
Postat av: Karin

..föressten jag längtar till våra mys-på-stan dagar! önskar du kunde komma hit och ha en mys-på-stan dag :)

2009-02-11 @ 04:05:29
Postat av: Anonym

Hej! Är lite nyfiken hur det gick för Bob o kameran,blev det några bilder på katterna,ni kanske får lägenheten full av kattungar haha då vill jag komma.Skönt att skolan är klar Grattis,grattis....Ja du Karin du är inte ensam om att längta efter våren ,här är så kallt o snöigt.Längtar att sitta på tomten och se över en grön gräsmatta,varm sol och sjön som glittrar..men men det kommer ju snart..Många kramar till er båda..Nilla

2009-02-11 @ 08:26:14
Postat av: Karin

Hej Nilla!

Hehe nej det blev inget med robs lilla experiment. synd va.. :) vi får försöka igen. kattungar vore gulligt!!!

2009-02-11 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0