Frajdäj

Idag är det frajdäj! Vad härligt! Inte för att det känns nån skillnad från alla andra dagar men ÄNDÅ! It's frajdäj!

Idag fick jag äntigen ett livstecken från min syster i Afrika. Hade inte hört från henne på jätte länge! Jag trodde nästan att hon blivit bortrövad av en afrikansk stam som gjort henne till drottning av alla getter (för det finns många getter i Afrika). Fast hon hade inte blivit bortrövad. Hon hade bara vart på "utflykt" till en annan stad och sovit på hustak och sett galna babianer. Skönt. 

Jag vill också se galna babianer. Men här i New York ser man annat galet. T.ex. människor.



Nu hade jag och Bobs precis ett samtal om att han vill läsa min blogg. Fast han kan ju inte svenska dårååå. Så jag ska göra en liten ny sektion till honom i varje inlägg som han kan läsa. Bara om ni undrar vad det är förnågot.



Hej Bobbisen hej hej. This is for you. This is gonna be really difficult for me cuz i really suck at writing in english BUT im gonna do it for you. only for you my little snuttis. i guess it's good practice for me. 
I just wrote in swedish that i was so worried about my sister. i thought she got kidnapped by an african tribe and they made her queen of the goats (because there is many goats in africa if u didnt know). but she didnt get kidnapped. she was only making a little trip to another town ... and she was sleeping at rooftops and saw crazy baboons. ....that's all.
Thank you for the pineapple oatmeal you made for me this morning. it was really good!!!
love you!
hej då!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mammas tös.......

2009-02-21 @ 00:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0