Jätte många frågor. Kul va?

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag är blek.
Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Ett program som heter Black to the Future på MTV.
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Spelade playstation (haha mobbad)
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Bobsen
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Bobsen
Vilken ålder har varit bäst hittills?
Svårast men roligast: 20-21. Fast fjortisåldern var rätt kul också :)
Vad var det senaste du sa till någon?
"Okey, so lets get food for delivery when you're coming back home." (tjock)
Vilken färg har din jacka?

Svart skinnjacka
Vem var senast arg på dig?
Bobsen 
Vem umgicks du med senast?
Moncef och Lee
Vilken sida sover du på?
Alltid på sidan längst in till väggen så inte spökena kommer och tar mig.
Vad blir ditt namn baklänges:
Nirak
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Jag har aldrig legat på sjukhus:)
Vad har du för startsida på internet:
Nån himla dell startsida. Astråkig.
Vem ringde du senast: 
.....Bobs.
Godaste drickan till frukost?

OBOY!! lätt hehe
Vilken tv-serie är bäst:

Family guy!!! ;D
Vad är du mest rädd för i hela världen: 
Att nåt ska hända min family. Men är också extremt mörkrädd.
Vad har du för färg på ditt påslakan:
Stripes... lite brun, gul, svart, olivgrön, vit.. m.m (spännande)
Vad ska du döpa dina barn till:
Ett och Två
Kan du ditt mobilnr utantill:
Svenska: Ja USA: Nopes...
Vem kramade du senast:
....Bobs
Vad åt du senast?
Egg n bacon sandwich från vår cornerstore
Vilka språk talar din mamma?
Svenska och "typ engelska". Nääääh mamis skojade bara din engelska e jätte bra!!
Vilka länder har du bott i?
Sverige och USA
Var är dina syskon just nu? 
Afrika, Ghana, och jagar getter.
Vilken tid gick du upp imorse?  
Blev väckt 10:30 av cableguyen
Vart sitter du just nu?
I vårt rum på en liten pall med tre ben och en kudde på det. Finfint.

Favoritcafé: "Karen's" vid Astor place. Jag har bara vart där en halv gång men det har så fint namn så...
Favoritplagg i garderoben just nu: Mysbyxor och min Levi's skjorta
Längd: typ 163
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, brun, rosa och magenta
Mig själv med tre ord: Drömmare, Livsnjutare och Lat :)
Humör just nu: Huvudvärk och lite bored.
Är det nåt du absolut inte äter: Gillar inte ketchup. Annars så.... näääh :)
Kläder just nu: Grå mysbyxor och ett gammalt gina tricot linne. Fint.
Fisk eller badkruka: Sten.
Spelar du nåt instrument: Piano, gitarr och triangel.
Sparare eller slösare: Försöker vara en spare.
Har du några homosexuella vänner: Aaah.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JaaAAaa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-8
Bio eller promenad: Promenad till bion.
Är du kittlig: Beror på vilken humör jag är på.
Rädd för insekter? Blev ganska "immun" efter Thailand. Men maskar... UÄÄHHH.
Största svaghet: Självdisciplin.
Det här är jag bra på: Kramas.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej. Aldrig.
Stökigt eller välstädat? Hahahah....
Gillar du att sjunga? Jag ÄLSKAR att sjunga. Men ingen annan älskar det.
Civilstånd: Björn


Kommentarer
Postat av: märy

hahahhha. I love your answers. exaaaactly my kind of humor.



()L

2009-02-26 @ 19:26:15
Postat av: K

Jahhhhhhh ._.

2009-02-26 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0