Cold, Colder, New York

Mina ben är genomfrusna!
Kylan i denna stad...... jag finner inga ord. Jag trodde det skulle vara samma som i Sverige... men nähähähäh. Jag ska aldrig mer klaga på Sveriges kyla. Till exempel om du har händerna i jackfickan här och sticker ut ett finger.. inom loppet av 2 sekunder har du tappat känseln och får kramp hehe... HEMSKT. Och jag som inte har några vantar :(

IMORGON ÄR SISTA DAGEN I SKOLAN!!! weeeii. jag kommer ihåg första veckorna av kursen .. när alla elever som gick sista veckan fick gå iväg från lektionen och fylla i en "survey" o svara på frågor om skolan osv... jag tänkte att ååååh tänk när jag får göra det... och det fick jag göra idag!! wöööh! och alla andra som har massa veckor kvar tittade på mig och tänkte: oooh she's freeee.....
Nä men det har vart helt okej på skolan. till och från :) har lärt mig grejer.

Nu ska vi titta på Stepbrothers på vår nya flatscreen 32 inch tv som vi har sparat till ;) oh yeah..
Alla ni som inte sett stepbrothers...... SE DEN!! bästa filmen! skrattar så jag dör varje gång. har sett det typ 5 gånger redan hehe.....

okej hej do hej do




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0