Another morning

Vaknade upp av en nys attack. Nyste ungefär 10 ggr.
Bobbisen ligger fortfarande och nanar bredvid mig.

Nu flyger ett flygplan över vårt hus jätte nära marken. Ska väl landa på JFK...

Igår hade vi iaf sanering av vårt rum. Bort med allt äckligt katthår. Jag tror faktiskt att det har blivit lite skillnad...
Jag pratar engelska med katterna foressten. Det känns konstigt för jag trodde alla djur pratade svenska hehe...

Jag tänker mkt på min syster?! Hon är ju i Ghana nu... alldeles flävl. SISSEN?! how are you... livstecken tack!!!


bild tagen av min syster


Nu ska jag äta frukoooost och väcka sovis.
- Grisen?
- .....yes?!
- .......hej.

Bye*

längtar

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh så många söta små hamstrar.......



Visst e det jobbigt när man inget hör från Frida? Hon är förmodligen ute i öknen nu eller bushen någonstans där hon inte har någon täckning. Har försökt ringa flera ggr utan resultat. Och så skulle hon vara borta i nästan 2 veckor. Nu är det jobbigt att vara en mamma igen......

2009-02-16 @ 19:17:58
Postat av: K

så hon åkte på den där utflykten med norrmannen? hur många dagar har det gått sen ni hörde något ifrån henne senast!?



pussss på dig mami. ses ganska snart!!!

2009-02-17 @ 03:35:35
Postat av: Mammi

Alltså jag anatar att hon kom iväg på resan. Hon sa inte det direkt. I lördags skulle hon åka och vara bortai 13 dgr. Pratade med henne i torsdags eller i fredags förra veckan och då var allt bara bra! Hon verkade glad.

Det är inte som USA precis där det finns täckning och internet cafeer i varje gatuhörn.

Ja ja. Detta är en prövningarnas tid!

Kramis längtar så tills du kommer hem igen.

2009-02-17 @ 05:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0