Äckliga micro räknudlar

Idag är en allergidag. Katterna har på något sätt vart inne i vårt sovrum och i vår säng när inte vi vart hemma så både jag och Bobbis har fått allergi.

Just nu smyger Bobs runt på alla fyra och försöker sätta upp kameran på nån hemlig plats för han tror att katterna kommer att para sig i hemlighet när vi inte ser. (Vilket dom inte kommer att göra men ändå). Vi har kul här i lägenheten idag. Jättekul. Not. Vi ska snart ut och äta något för det enda jag har ätit idag är två ägg och bacon och uppvärma äckliga nudlar.



tråkigt inlägg men jäjä.
hej dåååååå

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Gumman!

Jobbigt med pälsdjur..... de flesta kommer att ge er allergi...tro mig!

Nu har jag och pappa precis kommit hem från Arviiiik. Bosse och Pappa fångade abborrar igår som vi skall avnjuta idag på hans stora dag.

De blir fyllda med en massa goa örter och citron och vin och till det har vi gjort en citronsmörsås och en pepparrotsgräddsås. Pressad potatis och lite kallt gott vin!

Låter det gott?

Puss min lilla älskling...längtar så efter dig!!

mammi

2009-02-08 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0