Pompisar

Imorse innan jobbet var jag och hälsade på Susann på Kennel Black Orange's i Särö. Fick äntligen träffa och gosa med pommisar på riktigt. Dom är faktiskt sötare och goare än vad de ser ut att vara! I'm in looove.
Tyvärr kände jag dock av allergin lite grann.. Men inte mycket. Kliade lite i näsan på vägen hem bara ... och jag petade mig faktiskt i ögat med mening för att se vad som skulle hända. Det kliade. Hah.. men jag får väl skylla mig själv där.
Men det känns fortfarande inte som att jag har fått nåt svar. Det skulle kännas bättre om jag fick typ en jätte allergi chock istället. För då skulle jag kunna släppa det och gå vidare liksom... men det kan jag ju inte nu dåraaaa.... :/ Ska ta med Rob dit när han kommer och se hur han reagerar.

Miiiih vill ha daj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0