..nämen? HEJ!

Ja assååå..... det har inte blivit så mkt bloggande för min del på senaste tiden. Dels för att jag har jobbat ihjäl mig i sommar och inte haft nåt kul att skriva om men också för att jag inte har kännt för det... alls. Är liksom inte sugen på att dela med mig av mitt liv på nätet anymore. Fast samtidigt saknar jag det....... lite.... nu... bara just nu :)
Så jag kanske börjar igen lite smått...

Vem vet....... vem vet.
Jag menar, jag har ju ändå haft igång denna bloggen sen 2006. That's a realllyyyy long time alright...
...och jag är faktiskt lite förvånad för jag har kvar 11 trogna läsare som besökt min blogg hela tiden.. trots att jag inte uppdaterat! ...shit asså. haha.. tack... who ever you are.

***

Ja, idag har jag iaf haft ännu en spännande dag på Din Sko. Kan ju berätta att jag fått vikariat på Din Sko i Kungsbacka.. så om ni har vägarna förbi där så kan ni ju komma in o hälsa och kanske köpa en sula eller två. Eller skor....

Jag ska även flytta in till den stora stadäään ibörjan på September. Ska bli skönt. Håller på att måla och göra det fint just nu. Målade hela hallen själv igår (eftersom Frida svek mig för att åka till Jonakim Skywakäh i Sthlm). Det blir iaf en jätte fin färg. Lite ljus-beige-caffe latte-lavender-brun/lila! ASFINT :) 

Råbert och jag håller fortfarande på o kämpar med det här himla uppehållstillståndet dårå..... men det går framåt :) Långsamt med säkert.

Nu ska jag gå o dö i soffan.
Hej.


Hallen in tha new crib. Lite stolt över att jag och lillsis har målat och spacklat helt själva B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0