Mac Pigment Experiment

För några veckor sedan gick jag in på Tradera.se och kikade lite. Jag la lite bud på olika trevliga grejer jag hittade..... "ååh men titta vad fin!!" *klick* "..ja men den här färgen var ju snygg också!" *klick* ....och efter en stund märkte jag att ingen budade över mig.. så jag satt där med en lista på grejer för över 1000 spänn haha. BRA KARIN. Bland annat då lite Mac Pigment. Hade råkat klicka till mig 30 st!! "BUDA ÖVER DÅÅÅÅÅ!!!" ... och som tur är, minutrarna innan tiden var slut, budade någon över mig.

Så jag fick bara 10 pigment.



Nu har jag iaf kommit på en kul grej man kan göra med dessa pigment för att göra dom lite mer lätthanterliga.
Man blandar dem med Isopropylalkohol och gör egna små ögonskuggor!

Mina första två försök blev såhär:





Helt ok ändå va? :)

Imorgon när dom har torkat ska man pressa dem så de blir hårdare och fastare och får ett sånt där typiskt "ögonskuggsmönster"!

Kul kul cykelhjul.


JAG E SÅ HIMLA PYSSLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0