Tänd ett ljus.. och låt det brinnaaaa....

Igår låg jag och Märy ute och solade HELA dagen. Vi låg där, käkade Piggelin, åt vaniljbullar och drack jordgubbssaft. Lyssnade på "Tänd ett ljus" och lite blandade technolåtar. Weird ändå.. asså det är ju april bara.

Marias bror J: Karin, vad söt du är idag. Jag tycker verkligen om ditt utseende.
Karin: Åh, tack!! Vad snäll du är...
Maria: Karin, du ska verkligen ta åt dig om Jonas säger någonting sånt till dig. Han är verkligen så himla ärlig...
Karin: Jaså? Vad roligt..!
Maria: J, hur ser jag ut idag då?
J: Du ser ut som skit.

hahahah.... det var en fin stund.


Märy och Dickepick


Dixon badar



Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOJ... vad långt hår jag har. haha dags för klippniiiiiiiiing...

2009-04-19 @ 12:36:04
Postat av: Mammi

Jag tycker du är fin Maria. Det har jag alltid tyckt!

När kommer du och Mario hit då?

2009-04-19 @ 16:28:40
Postat av: märy

snäll du är eva:) jaa vi får allt komma bort till er snart! I helgen kanske? Vi är ju hemma i sweden denna sommaren så vi kommer nog ses jäättemycket! :)

2009-04-20 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0