Kids.

Kid: Vilken stor rumpa du har fröken...
Jag: Ja, det blir skönare när man sitter då.
Kid: Jahaaa...

Jobbet, jag har saknat dig.

Ja, som ni förstår så har jag jobbat idag också. Var tillbaka på min lilla avdelning.... med treåringarna. Dom har typ ändrat om allting. Alla rutiner, möbleringen, regler... osv.

Jag: Vad mycket trevligare ni har det här nu! Så lugnt och skönt...
M: Ja, vi lärde oss av era misstag.
Jag: Åh.

:)

Var ju på arbetsintervju för hemstjänsten idag också. Det gick jätte bra faktiskt!! "Du verkar ju vara perfekt för detta yrket Karin!!". Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang... mennnnn... ah. DET BLIR NOG BRA SKA NI SE.

Vad ska jag göra ikväll då?!
Dunno...

DET ÄR JU SÅ FINT VÄDER UTE!!!! Jag ska nog gå ut och skutta lite på gräsmattan...
See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0