"Tjäsktjojj"

Nu e mitt påskägg nästan slut. Sad, so sad.

Har jobbat hela veckan på skolan. Har gjort lite blandat... typ vart mattelärare, svenskalärare, bildlärare... och stödperson.
Kan skriva det på CVt sen. Vart lärare i alla ämnen... behövde inte ens gå lärarutbildning.

._.

Jag har köpt ett jättefint armband idag på Nordgården. Kanske kan ta kort på det sen. Kanske.

Jag ska på arbetsintervju imorgon.. OCH på måndag(Your Shoe på engelska). Wuhuhuuuu.... Wish me luck.
GUD jag har typ för mycket att göra nu. Jag är inte van vid det. Imorgon har jag tre olika grejer jag måste göra... åka till vårdcentralen, jobbintervju och sen jobba på skolan. HERREGUD. Innan såg mina dagar typ ut såhär: Vakna kl 1. Ät frukost(1,5 h). Kolla på TV/datorn(1-3 h). Förbered dig mentalt för att gå ner till brevlådan (1h). Gå ner till brevlådan (2 min). Längta efter middagen. Ät middagen. .... ja detta är ju iofs många saker. Mer än tre. Ja, jag kommer nog klara mig galant imorgon.

....tragiskt.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0