Hot hot hot

Var på en till jobb intervju idag! Gick jätte bra faktiskt, fast man får ju inte hoppas för mycket.
Det är så himla jobbigt, efter att jag kom hem från NY så har min svenska blivit helt fucked up! Jag hittar inte ord.. och jag pratar svengelska utan att tänka på det. SJÄLVKLART händer detta på intervjun.. ett par gånger. Men vi får hoppas att dom tyckte det var ...ehm.. charmigt?

JAG SAKNAR ATT PRATA ENGELSKA!!!! (jag brukar dock prata för mig själv när jag kör bil heh.. för att hålla igång det liksom)

Har stekt idag också. Alltså mig själv. GOOOSH vad varmt det var idag. Sommar. Så himla skönt. Nu börjar man bli lite orange och fin. Jag blir inte brun, jag blir orange. Min syster blir svart/brun.. och hon kommer hem på LÖRDAG! Yeeey min bästa kompis is back!!! Vi ska flytta ihop också... i min nya lägenhet.. fast tills Bobs kommer då. 
Jag vill inte bo själv heller... nej då kommer spökena och tar mig.

Baj baj...

Kommentarer
Postat av: sisi

men bara så att du vet kommer jag att bo i lägenheten även när bob är här MOAHAHH.



(kommer ha en internationell aura runt mitt rum med rökelser och afrikanska tygerrr)

2009-05-03 @ 15:08:45
Postat av: K

OKEJ RÅÅÅÅ! Det kan du få tarmis.

2009-05-03 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0