:(

allt känns bajs just nu.. även om det inte är det. eller? men det känns så himla bajs för det jag vill mest just nu, går inte. OCH JAG VET VEMS FEL DET ÄR. kan ni lägga av. ni bara pajjar.

egentligen spelar ingenting vi gör i livet någon roll... förutom vissa saker. de saker man inte kan leva utan. men ibland är man tvungen. och vems fel är det? jag vet. men kan inte göra nånting åt det. lika bra vi fortsätter att köra bil och använda hårspray. kommer inte bli bra ändå. dom vill bara ha mer och mer vilket leder till ännu mera bajs och fler männisor får lida. egoister, de där.

..förstår typ inte ens vad jag skrev nu men skitsamma.

nu ska jag ta ett glas vin i min ensamhet.

fan om ni pajjar detta.


Kommentarer
Postat av: F

jag sitter också med ett glas vin i min ensamhet...

2009-04-17 @ 23:43:06
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: k

skål :)

2009-04-17 @ 23:52:12
Postat av: F

skål skål :)

2009-04-18 @ 02:05:43
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: FRIDA I AFRIKAS STJART

Men sissen... detta var ju inte direkt muntert att läsa nu när jag äntligen har fått internet. Jag hade sett fram emot inlägget "poopoo i böske"... men nej.



Jag hoppas verkligen du kommer bli glad när jag är hemma. vi ska göra massa saker då och VI SKA DELA SOVRUM. KUL VA. jag blev iallafall glad när mamma sa det.......men vissa andra tycker motsatsen........ kink.



NU åker jag och nathalie till TOGO. jag ska fixa något alldeles speciellt till dig där. kanske blir det en sten? vem vet



HEJDÅ KINKE

2009-04-18 @ 09:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0