To-do-list

Saker jag ska göra imorgon:

1. Vakna

2. Äta frukost

3. Borsta tänderna

4. Plocka upp den gråa handduken från golvet

5. Äta lunch

6. Ringa och störa mamma på jobbet
   - Kullaviks Montessoriskola, Eva....
   - .................hej....
   - Hej!
   - .........vad gör du?
   - Jobbar.. vad gör du?
   - .........inget.
   - Ok.......
   - .........
   - ......
   - .................................
   - Du, Karin...... jag måste nog..
   - Vad ska vi äta idag?
   - ...jag vet inte. Karin nu fick jag besök här jag måst nog läg..
   - jahaa.....
   - Vi ses sen!
   - Mh....
   *klick*

7. Äta middag

8. Kanske dra upp rullgardinen.

9. Sova


...fast jag KANSKE hittar på nåt mer... kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0