Ibland så undrar jag...

...vem som tappade oss (eller iaf mig) i golvet med huvudet före när vi var små.

Och hur många gånger?

Karin 21 år & Teresa 20 år:

karin säger:

kolla jag har gjort massa egna smileys.. HELT SJÄLV

karin säger:

fina va.

karin säger:

du får gärna ta dom ifall du vill ha samma

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

hahaha... de ser ut som när man ritade i förskolan

karin säger:

käften.



karin säger:
.........detär nån utanför min dörr

karin säger:

det var nån som pruttade

karin säger:

men alla sover

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

jaså

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

hahaha

karin säger:

så det måste vara nån annan

karin säger:

jag är rädd.

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

kanske en vandrande pruttkudde

karin säger:

..........................kanske.

karin säger:

nu hör jag inget längre.......................

karin säger:

han kanske förbereder en attack....

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

mot ansiktet

karin säger:

.......skräms inte

karin säger:

jag är redan rädd

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

det ligger inte i min natur att vara empatisk

karin säger:

jag vet.

karin säger:
jag ska sova nööööh

karin säger:

hädööööh

karin säger:

*vinkeli vink vink*

karin säger:

*smajl*

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

smile stavas det

karin säger:

kramar

- Teresa/Törnrosa (Thevision.blogg.se) säger:

pruttar

karin säger:

GODNATT KRAMISAR från lill TK regnbågspussar!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Teresa

jag vet vem som tappade mig i huvudet. det va fia

2008-09-03 @ 12:32:59
Postat av: TK

se där :)

2008-09-03 @ 12:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0