Har ni svårt för att somna?

Jag har ett tips för er med sömnproblem. Läs denna boken.



Jag garanterar.. efter två sidor sover ni som små döda grisar. Fast förutom att den ger samma effekt som 10 sömnpiller tillsammans med en flaska vodka.. så är den intressant. Den sätter definitivt igång tankarna. Faktiskt. Jag skojar inte. Den är bestseller i USA. Tro det eller ej :) (Jag såg den på Oprah Winfrey show)


Jag har även ett tips för er som vill ha lite extra spänning i tillvaron. Kom till mitt hus och kika in genom fönstret när hela familjen är hemma. Det kan bli kul.
Här är t.ex. något ni kan få se en helt vanlig söndagsförmiddag:


Bilden är tillägnad Teresa

(jag har videos från denna bandage-dag också men jag vet inte om världen är redo för en sådan upplevelse än)



Min älskling är den sötaste älsklingen i hela älsklingsvärlden.
(oh god)
Men på riktigt, han är faktiskt det.
Jag vet vad han ska få av mig när han fyller år. Ett bandage.

Kommentarer
Postat av: teresa

tanks tk. luuuv from fatmaster (the other one).

2008-09-12 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0