Goodnight and goodmorning

Antingen blir det den 25:e eller 26:e september :) Det är mina datum. Ska försöka planera in allt så jag kan åka då.. till min baby.

Jag börjar planera lite vad jag ska ta med mig nu. Det är så bra för jag fick ju massa grejer på studenten.. som jag skulle ha när jag flyttade hemifrån. Bland annat två rosa kökshanddukar och en rosa degskål (så jag kan göra mina special köttbullar)... och så har jag ju två jätte söta rosa koppar som jag vill ta med mig också. Jag tror Bobbi kommer bli så glad när jag kommer med massa rosa ;P muahah... HÄR KOMMER KAAARIN



Idag har jag gjort lite slingor i mitt hår. Det blev helt okej faktiskt! Jag är nöjd. Men jag fick lite panik ett tag för precis när jag hade haft i slingorna maxtiden och skulle skölja ut.. pajade elektriciteten i badrummet så jag fick inte på duschen (vi har en sån där komplicated dusch med massa knappar och sånt). Så där stod jag med mina slingor.... oh oooh. Men det fixade sig till slut... det blev bara lite, lite kycklingfärg längst upp på huvudet. Men kycklingar är ju söta så det är ju bra...

Idag sa Totten att hon skulle ta bussen ut till mig för vi ska kolla på massa papper o skit inför ambassaden. Alla som tror teresa kommer orka ta bussen till mig räcker upp en hand!!!!!!!!! Inte jaaag! Det är aldrig nån som orkar åka ut till mig i bushen :(

hej då bara för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0