Fredag förmiddag

Har suttit och tittat igenom alla bilder på min dator. Det blir så ibland (när man har för mycket fritid). Man börjar titta på en bild.. sedan en till... och så är det kört. Nu när jag sitter här och är bored får jag faktiskt tänka på att jag har gjort en del kul grejer det senaste året.. Man ska inte klaga. Faktiskt.


Kala & Mia - nyc 07





Lite wild-style. Kho Pangang, Fullmoonparty 08





Skydive. Aussie - Mission Beach 07





Scubadiving. Aussie - Barriärrevet 07





Karin - Sweden. Fall 2008

Kommentarer
Postat av: Kotten

Vilket härligt år du haft Karin!!

Fall -08 ser mest givande ut faktiskt!

2008-09-27 @ 09:49:07
Postat av: TK

jag njuter ;)

2008-09-27 @ 10:47:04
Postat av: Viktoria Tomic

Jäklar vad mycke du gjort... Skydive ser jävligt skönt ut men jag är nog för feg :D

2008-09-27 @ 11:48:49
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0