Blåbär

Hej.
Jag är trött. Kom precis hem från jobbet.... barnen.
Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men just nu så är det faktiskt skönt att vara på jobbet, för då tvingas jag tänka på annat. Då och då påminns man om allt. Men tankarna försvinner snabbt eftersom någon t.ex. skriker "fäääärdig" från toaletten eller något liknande...
Jobbigast är det i personalrummet. "Hur går det nu med USA Karin...." JA MEN JAG VILL INTE PRATA OM DET JAG ÄR REDAN DEPRIMERAD.... "Nej men åh vad jobbigt så går han och väntar på dig där borta...." JA JAG VEEEEET AAAAAAHHHH.......

Jag är bara trött på allt. Trött på att ingenting fungerar. Jag ger inte upp, det kommer jag aldrig att göra. Men man känner sig så hjälplös bara.

Har pratat om att gå i ide innan.. som björnarna. Skulle vara perfekt nu. Eller man kanske kan kolla om man kan bli nedsövd någonstans i en månad eller två. Varför kan man inte göra så? Egentligen? ...kanske en bra affärsidée? Kan va något att tänka på till min firma...
' Karins Design & Nedsövning '


...är det tisdag idag? nej fuck det är onsdag...

Kommentarer
Postat av: linnea

karin vad händer? hur går det för dig? saknar dig! skriv på fbook!! massa kärlek (L)

2008-09-19 @ 07:00:34
Postat av: K

det går inte så bra.

2008-09-19 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0