Alien-lover

VEM TUPERADE HÅRET PÅ PROGRAMLEDAREN I SO YOU THINK YOU CAN DANCE-avsnittet idag?
Jag orkar inte hahahah.. Jag och min syster DOG inombords. Av skratt. Hon såg ut som en alien med vattenskalle som liksom hade punkterat bakhuvudet ...och på det satt en blomma.. och på blomman låg lite hår. Alltså inte för jag är så mycket snyggare själv just nu.. (jag känner mig faktiskt som en punkterad alien) men ändåååå.... vad tänkte dom? Hahahh... så sött.
Hejja Hejja.

Fast nu kände jag att jag fick lite huvudvärk.. så jag ska nog gå o lägga mig i mina nytvättade lakan (bästa som finns).

..fast en till grej bara. WHATS UP MED NEW YORK KILLAR OCH TELEFONER....?! Aaaaaaaahhhhhh.... smisk ska dom ha. Hårt.


Godnatt*
TK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0