4 words

...fyra speciella ord vill jag höra från min älskling. Sedan kommer allt att bli bra....

"_  _ _ _  _ _ _  _ _ _!!!"


Nu är Totten där ..också. Hon landade för 1,5 h sedan. Nu traskar hon runt på NYs gator med sina små fötter...

Idag skickade jag iväg min andra faktura. Det är det roligaste med att ha företag. Skicka iväg fakturor. Då betyder det att man har gjort ett bra jobb och att kunden är nöjd.. och så får man en liten belöning för det ;) Känns bra känns bra...


Imorgon är det exakt ett år sedan vi träffades första gången på riktigt... Vår speciella kväll. Gud vad fort det har gått. Fast jag har nog aldrig varit med om så mycket väntan innan... och längtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0